Woensdag 4 februari is er weer een huiskamerbijeenkomst voor ouders met (vermoedelijk) meer- en hoogbegaafde kinderen/tieners. Het thema is: opvoeden – samen op zoek naar wat werkt.
We hopen weer op laagdrempelige en gezellige gesprekken waarbij erkenning en herkenning elkaar goed kan doen.